elsal

Alla inlägg under juni 2011

Av Elsa - 30 juni 2011 21:00

Tja ;*

hihi, har vart hos mormor igen ;)

Vilken nyhet va ?

aja iallafall så har jag läst hos mormor, en bok som heter " Expert på att rodna" den är väldigt braa (Y) <3

Sen har jag gott cyklat ner med hugo till fotbolls planen och kört fotboll, efter det så fika vi och sen åkte vi till borsökna.

tredje gången i rad :D

Men det var iallafall skönt var det c:

Efter det kom jag precis till fotbolls träningen.

Så har min dag sett ut :]

 

På Söndag kommer jag åka till Elins sommar ställe och vara där tills på Torsdag v.27 då :)

Så det kommer inte bli något mer inlägg förns jag kommer hem, eller jo jag skriver imrogn och kanske på Lördag, men sen blir det inget förns på Torsdag  


Ha det bra :)

 

Länk till ELINS blogg kommer här :* --->http://eelinxd.bloggplatsen.se/

Besök henne :)

  

Av Elsa - 29 juni 2011 20:38

  Igelkott, som vi såg utanför fönstret   


    En grå sparv :D

  En blomma hos min faster, som jag tog kort på :D <3

ah de var de bilderna ;D

:]

Av Elsa - 29 juni 2011 20:23

Hej idag har jag varit hos mormor xD

*igen* Kommer vara hos henne ända till fredag, alltså från morgonen till typ 4-5 på dagen :)

Eftersom jag och Hugo tyckte att det var så hääär varmt, så åkte vi till borsökna och bada *igen* xD

Det var lite varmare än igår, riktigt skönt :)

Sen kom vi hem och åt kvällsmat " Korv med bröd", gottilogott.. Haha

Nu har vi nyss kommit hem från en promenad i skogen :]

Kan visa bilder snart, när det laddats upp på datorn, och jag lägger in det lite senare :)

Hejdååå

  Kom gärna tillbaka    

Juste, igrå skulle jag länka Mia's blogg och glömde det, dumma mig, aja här är den iallafall: --> http://sweetmiiia.bloggsida.se/

Av Elsa - 28 juni 2011 20:09

Hej, idag har jag haft en kul dag.

Jag har varit hos mormor, ätit daim glass :)

Sen var jag med Mia och vi åt körsbär (y), och har gjort    annat skojj ;)

Hon hjälpte mig även med en "Header", så nu har jag en^^

Efter det kom mamma till mormor, och det var ju så himla varmt, så vi åkte till borsökna och badade,jätte skönt, kanske 22 grader 

Sen var jag och mia igen, och vi hade vattenkrig med lillebrorsan och hans två kompisar som bor på gatan :)  

Och nu kollar jag på allsång på skansen 

Hejdåå ;*

Kom jätte gärna tillbaka ;D   

Av Elsa - 27 juni 2011 17:41

Hej, nu har jag nyss kommit hem från mormor :)

Idag har jag vart hos mormor HELA dagen fram till nu.

Hon har ett jordgubbs land, med massa jordgubbar.

Jag tog en mugg och la i kanske 5 st jordgubbar och sen några hallon i muggen, sen rörde jag runt det och mosa det.

Det blev som sylt   och jätte gott, jag hällde i mycket socker också :'D <3

Jag har duschat (stavning) i vattenspridaren, för det var ju kokhett ute idag..

Men den var istället iskall ;)

Men huvudsaken är ju att det är svalkande :)

Sen har jag ritat och läst i en bok som heter " Ingen annan är som du".

Jag har hunnit med mer idag, men orkar inte skriva det... xd <3 

Heejdååå, kom gärna tillbaka och läs i min blogg xd <3    


Av Elsa - 26 juni 2011 16:37

 Snart är det dags för Gothia Cup, bara tre veckor idag :D

 Det kommer bli en riktigt kul upplevelse, som jag sent eller rättare sagt aldrig kommer glöma :D 


Haha, vad gulliga smileysar det finns    

Bara för att jag inte har något speciellt att skriva, skriver jag några/något skämt:


Vad sa 0:an till 8:an ?

- Snyggt skärp :)


Oj nu måste jag gå.. ska ut och köra fotboll med grannen, men skriver mer imorgon :) 


Hejdåå ;)     


Av Elsa - 26 juni 2011 16:13

Hej, nu har jag äntligen skaffat en blogg :D 

Nu provar jag att skriva lite ^^


Idag har jag inte gjort så mycket.. bara åkt och kollat på oss, oj det lät konstigt.. men jag blev inte kallad till matchen (fotboll) så jag åkte dit och kollade :'D

Men  förlorade matchen med 11- 0.. synd, men ni kämpade bra!

Och nu har jag precis skaffat bloggen.

Om en stund kommer mormor och morfar och ska äta hemma gjord hamburgare med oss    

Hejdåå :)

/ Elsa :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg ?♥
 Ja :D
 Nja.. :) sådär
 Nej.. :\
 Lite....
 Vet inte ?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards