elsal

Alla inlägg under november 2011

Av Elsa - 30 november 2011 15:20

Igår var det inte någon vanlig dag x)

Utan jag fyllde 13 år, yeeey, det var den bästa födelsedagen!

Jag är såå nöjd med den!<3

Igår kom släkten och så klart var min familj där också.

Igår morse fick jag en rosa (ljusrosa) jet set klocka, en rihanna skiva (loud) och rosor av  mamma, pappa, hugo och sigge och förra veckan fick jag ju en mobil, tack så jätte mycket!

Älskar er!

Sen fick jag lite annat, som t.ex presentkort, tröjor, matta, blommor, smycken m.m

Jag bjöd på; kladkaka (såklart), sylvia rutor, bonkakor, choklad snittar, tårta, saft ,kaffe, grädde och nått mer!

Den dagen kunde inte blivit bättre! :D<3


Tack och hej, tack för att ni tar er tid att läsa denna blogg :D

Av Elsa - 30 november 2011 15:09

Hej allihopa, det var typ ett tag sen jag bloggade (ca. 5 dagar ) kanske! :(

Tråkigt tråkigt, men nu ska jag definetift bli bättre, nu säger jag till mig själv att jag ska blogga ungefär en gång om dan för att denna blogg inte ska bli så tråkig (vilken den nu är).


Vad tycker ni nu att jag ska skriva om ?


Av Elsa - 24 november 2011 19:58

Hej, idag började vi halv nio och slutade 4.. men nu är Torsdagen avklarad! :D

Vi började dagen med NO och Slutade dagen med NO.. hehe,  vi hade matte, svenska och so imellan det också!

Imorgon ska jag bara vara på två lektioner, bild och idrott, för att på b-språk timmen ska jag till doktorn.. :(

Jag missar spanska provet!

Men den får jag göra på Måndag ist!

Nu ska jag typ göra.. någonting! , detta vart ett ointressant inlägg, kommentera gärna vad du vill att jag ska skriva om, så att du tycker att det blir kul att läsa c: <3


Ha det bra allesammans!

Goodbye!  

Av Elsa - 24 november 2011 19:46

Hej på er allihopa, jag har fått en ny mobil ( i förrgår )

En Sony Ericsson Xperia Ray! *happy*´x)

Idag laddade jag ner wordfeud idag och sitter och håller på med det typ hela tiden, nästan.

   Jag har en guldig, som på bilden.!



Av Elsa - 21 november 2011 18:17

Ja, go'kväll.

Idag har det ju inte varit någon skola, så jag och Elin åkte ner på stan vid elva imorse, vi skulle bl.a lämna tillbaka böcker.

Och vi lånade varsin bok också!

Sen gick vi i några till affärer och sen till Subway :D

Muums.

Och vid 3 var det dags för utvecklingssamtal, och det gick bra! (Y)

Och sen åkte vi hem och åt mat, och nu sitter jag här! (:

Heeejdå!

Av Elsa - 21 november 2011 09:26

Jag inte orkat blogga på ett tag.. :\

Men nu är jag förhoppningsvis tillbaka igen, hehe.

Idag så har vi "komp" för att vi var på FLL tävlingen som vi var på en hel lördag, och då fick vi ta igen den idag.. :D

Hhihi, fett skönt att vara ledig!  

Kl. 15.00 har jag utvecklingsamtal och innan det så ska jag och Elin gå en stund på stan och lämna in några böcker på biblioteket och kanske låna någon ny?

Och så ska vi iallafall äta något!


Igår var jag och mamma på " Åsby hem och trädgård ".

Där köpte vi lite grejer, jag fick b.la en liten jultomte xD


Nä, nu ska jag fortsätta att chatta med Elin på msn, ha det bra, tack för att ni läser! :*

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg ?♥
 Ja :D
 Nja.. :) sådär
 Nej.. :\
 Lite....
 Vet inte ?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards