elsal

Alla inlägg under februari 2012

Av Elsa - 28 februari 2012 20:25

Tjeeenare, kul att se er igen ;D

Haha.

Idag efter skolan mötte jag mamma, pappa och min lillebror Hugo, för vi skulle till badhuset där vi var till halv fem ungefär, och de var suuper roligt, tack så mycket!♥

Sen åkte vi hem och typ inte gjorde nått speciellt, efter de blev de mat, spahgetti med kötterfärsås, gottigotti! ♥

Idag har jag namnsdag (y) jag fick en trisslott, men vann inget o en chokladkaka och 50 kr (:

Nu ska jag antagligen fortsätta med spanskan, om ni vill ha tips på en bra sida där man kan hitta olika övningar osv, cheeka denna länk då vettja:

http://www.vale.bonnierutbildning.se/

Den är bra, och sitter nu o övar på kapitel 8 åk 7 s. 34-35 troja.

Det där var väl en nödvändig information va? :D

Aja, strunt samma, öva ifall nu vill, annars strunta bara i det XD

Ha de bra, kommer bli den här uppdatering ett tag, har annat för mig, träningar 3ggr i veckan, + kanske läxor osv, o vill hinna vara med min familj och mina vänner oxå! ;*

Byye<3

 

Bild från i sommras, igga mina "vampyr-hörn-tänder" haha.. ok?

Av Elsa - 27 februari 2012 20:01

Tjooo, på fredag ska jag till tandläkaren, bra information va?

är iallafall nervös..  Haha tänk om jag har hååål :O

Aja, sak samma, gäller att fortsätta borsta tänderna noooga :'D


Idag har det varit som en vanlig Måndag, alltså, samma lektioner osv.

Men på idrotten spelade jag fotboll och de var roligt.

Jag har nyss ätit goda smarriga vindruvor .. lite "nyttigt" iallafall, med tanke på vad jag åt för en halvtimme sen på en måndag, en kort halv melon godis stång :D

..

Har inge mer att säga nurå, ha de fortsatt bra, o grattis återigen Ida! <3

 

Av Elsa - 27 februari 2012 19:53

Grattis världens bästa Ida på 14 årsdagen :D

Ha det bra! :D

 

Besök henne här:

Ida!<3



Av Elsa - 24 februari 2012 17:26

Tjeeeenare ;)

Idag har jag typ gjort lite so på förmiddagen och efter lunch åkte vi till en cykelaffär, för jag skulle få en cykel och sen skulle vi handla,

Min cykel är en cresent (stavning) vit.

Nyss gick de typ 4 rådjur ute på grannens tomt, så söta, tror jag hann få bild på dom, men vet inte :o<3

Aja, de sprang iväg lika snabbt som de kom (: <3

Vi ska snart åka och äta pizza, byyye!:*

~TråkInläggUtanBilderSomVanligt+KortOckså~

Av Elsa - 23 februari 2012 17:25

Har ni börjat fått vårkänslor än då?

Det har jag, lite, nu när det är grönt på gräset istället för vitt, de är en underbar vårkänsla, att veta att våren närmar sig och de blir ljusare tider :D

+ att när jag var ute och fotograferade på eftermiddagen så märkte jag att vi hade ett videungsträd på tomten och då såg jag att de började komma knoppar ;) <3

De är så fiina!<3


Hejdåå!

Av Elsa - 23 februari 2012 16:57

Snart på fotbollsträning :D

Vad har ni gjort idag o igår då?

Jag bloggade ju inte igår för jag skulle träffa mina koooompisar (y) haha..

Vi hade fettttt kuuuuuul, ellerhur? :D<3

Det här måååste göras om x)

Aja nu håller jag på att skicka mejl till Olivia med lite bilder ifrån igår och de ska jag även skicka till Ida också, fortsätter nog senare ikväll med skickandet och imorgon ;)

Måste gå o äta nu, annars kommer jag få håll när jag ska springa :$ icke kuuul :c

Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på?

Möjligtvis på morgonen SO, måste få klart den snarast har jag bestämt!

Hare bra nurå-

Bilder kommer, har lite bråttom nu.

tjaooo

Av Elsa - 21 februari 2012 20:21

Tjena, fin och intresant rubrik va?

Verkligen lockande, eller vad säger ni? ;)

Idag har jag varit på Stan med Olivia, Ida, Elin och Julia, de var fett nice jue, måste göras om! (Y)

Jag köpte en tröja (typ stickad?) för 199:- som är blå med vita ränder, eller vit med blåa ränder från GinaTricot (y)

Bild kommer, men de tar låååång tid att ladda upp bilderna på bloggen, undra varför ?..

Aja, den kommer somsagt.

Sen gick vi hem till Julia, och efter de åkte jag hem, ~hem ljuva hem~ och då blev det pannkaka med familjen<33 och sen har jag inte gjort så mycket mer (;

Imorgon har halva sportlovet gått, helt otroligt hur en vecka bara kan rinna iväg så snabbt, eller ja, halva veckan.. ;)

Bäst att njuta riktigt mycket nurå!

Ska nog snart krypa ner i sängen och kolla på tv kanske, vad är det för bra på tv ikväll då?

Aja ha det bra, imorgon blir det SO och Spanska "pluggning" typ hela dan, så jag blir klar med det snart -.- bättre att göra mycket imorgon och sen vara fri från "läxor" resten av lovet!!

Hejdå allesammans!

Av Elsa - 20 februari 2012 20:36

Hejsan (;

Idag har jag varit på Parken Zoo med Elin, mamma och Hugo, det var roligt! (y)

Jag tog över 200 bilder på djuren, min favorit bland djuren var nog alpackorna, så söta :3 <3

Efter de åkte vi hem och åt lunch och sen var jag med Elin till kl. 6 ungefär ;)

På förmiddagen var jag ute i skogen med mamma, Hugo och Sigge ;) <3

Så har min dag sett ut i dag och det är ju desutom första dagen på sportlovet, jippi!!

Hare bra ;*

Puss o godnatt ;)

Hahaha

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg ?♥
 Ja :D
 Nja.. :) sådär
 Nej.. :\
 Lite....
 Vet inte ?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards