elsal

Alla inlägg under juli 2011

Av Elsa - 31 juli 2011 10:19

Hej, igår har jag vart hos farmor o farfar typ hela dagen x) <3

Sen cyklade vi hem, och gick förbi samuel m.f och jag frågade samuel om han ville med och bada i borsökna för vi skulle dit.

& det ville han.

Vi skulle äta hos dem vid halv 7, så eh ja ;)

och jag vaknade för en stund sen, för jag drömde en "mardröm" (sav*

Nu vet jag inte vad jag ska göra, vi ska nog snart ut med sigge och sen tror jag att jag ska ringa elin.

Om det går att vara för henne..  så ska vi vara, för för mig gick det ;)

Intresant va!??? :D <3

Hejdå!

Av Elsa - 28 juli 2011 20:07

Hejsan alla bloggtittare (:

Idag har jag varit i Trosa och kollat lite och sen badat, hur kul som helst, fast jääääätte vart var det ju i luften ;o <3

Men i badet fanns det en rutchkana (stav*

som var rolig, hehe jag o Hugo åkte den många gånger.. <3

När man var nere fick man jätte mycke vatten i ansiktet^^

Jag höll för näsan ibland..

Jag kom nyss in och var vääldigt varm efter en match emot grannen och hugo. (i fotboll)

a hejdåååå. <3

Av Elsa - 27 juli 2011 16:43

Japp, han sjunger väldigt bra tycker jag!

GreysonChance

Värt att bara kika in!?

( klicka på namnet kommer ni till det ytklippet jag tycker är bra )


HejdåSåLängeSkaTaEnSvängMedSiggeMenKanskeGörÄnnuEt
tTillInläggNärJagKommerTillbaka!

Av Elsa - 27 juli 2011 12:55

Tjenixen, nyss var jag o farfar ute vid fotboll's plan och plockade nästan 3 liter hallon tillsammans ;o <3

men det var stekhett o stå där, vi stod där kanske 45 min o bara plockade o plockade.. <3

Bild:-   Muums, har nyss ätit de med nyplockta blåbär från farfar och med mjölk muuums<3<3<3

Nä, nu måste vi åka o bada, annars så blir jag arg :( <3

<3<3

ni kan få andra bildr också:

  kanon i liseberg, som jag åkte :D


balder:   den åkte jag också! <3

Men hejdå!

Av Elsa - 27 juli 2011 12:42

Japp här visar jag det:    Liten sony stystemkamera :D


  rosa plattång :) ( önskar mig någon fäg, kanske rosa, eller jag venne xd , men iaf en plattång )


  & pengar :D (y)

Fast jag önskar mig mer saker, men det var lite som stod på min önskelista :) <333





Av Elsa - 26 juli 2011 17:40

Som rubriken lyder; * Tjollahoppsan* ( ett annat ord för hej ).

Just nu kollar jag in lite bloggar, dels kan man få insperation och sen för att det är kul o läsa. ;)

Nästan hela dagen idag har vi varit i " hjälmaredocka".

Där finns det ett fik och man slussar in båtar typ.

Men det var inte det vi kollade på, utan vi gick typ 500 meter där ifrån och badade :D.

Men det blommade i vattnet och det var inte så fräsht (stav*

Nyss kom vi hem och då duschade jag.

Nu är farmor&farfar här och ska käka med oss.

Hemagjord hamburgare, mums. x) <3

Ha det bra, vi ses nån da. xD

Tänkte ge er bilder, men datan har laggat upp sig så, nu struntar vi it!


Av Elsa - 25 juli 2011 10:43

Godmorgon alla bloggläsare!

Dagens outfit består av detta;


Gothia Cup linne; Intersporttältet i götborg på planen ungefär, 100:-

Shorts: Cubus 149:- tror jag

Blå jet Set klocka: Ur&Penn, 300:-

Halsband/armband: gatuförsäljare typ.., 100:- kronor för båda två tror jag.

Det var dagens outfit. :-)


Har nyss pratat med Elin i telefonen, hon är på g till Malmö.. :\<333

aa, men hejdå, kanske gör något mer inlägg idag, ska iaf till morfar snart!

Av Elsa - 24 juli 2011 18:03

Hej, ja igår kväll kom ja hem ifrån härliga Göteborg med mina härliga lagkompisar, vi har haft grymt kul.

Vi kom till 16-delsfinal i B-slutspel. Torsdag & Fredag åkte vi till Liseberg. Jag åkte bl.a Kanonen, Balder, Liebergbanan,Slängungan,Flumrider dvs:stockarna som jag säger.. xD men jag åkte ju mer. Sen igår kollade vi på finalen i flickor 14, och då vann Finland och om etta, tvåa kom brommapojkarna ( är flickor xD)

men allt har vart så himla kul. Glömmer det aldrig--> ♥

Invigninen av Gothia Cup 2011 var grym.

Det var kända personer som var där som, Eric Saade, Svenska damlandslaget (fotboll). Haha..

Så eh ja bloggningen har varit lite nere den sista tiden.. eller dagarna.. hehe så jag har en andledningatt min blogg inte vart uppdaterat, men nu kommer det vara som vanligt antar jag ;) <3

Hejdå kom gärnaaaaa tillbakaaaa <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg ?♥
 Ja :D
 Nja.. :) sådär
 Nej.. :\
 Lite....
 Vet inte ?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards