elsal

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elsa - 30 oktober 2011 20:57

   

Av Elsa - 30 oktober 2011 19:14

Imorse visste jag ju inte vad vi skulle hitta på, men vi åkte till stan och köpte lite grejer ;D

Jag köpte en mössa, hehe.

Mamma och pappa köpte lite annat.

Hugo skulle på boowling kalas så då lämnade vi honom och sen åkte vi till tuna park, där vi åt pizza, jag tog en liten barnkebbab pizza.

orkade inte ens äta upp halva D:

Haha, och nu sitter jag och mejlar till farmor och farfar min önskelista för jag fyller ju 13 om 3 veckor och 6 dagar ;D

Hihi<3

Hejdå!!

Av Elsa - 30 oktober 2011 10:46

Igår var jag på Tuna Park med Mia http://ppictureblog.wordpress.com/ och en som heter Linnea. Jag hittade en ring för 20 kr, jag köpte även en glass, en klubba och korvmedbröd och en coca cola. På kvällen skulle jag till Julia, hon fick parfym och nagelack av mig ;) Imorgon fyller hon år, ett grattis till henne :D Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag var på tuna park ju och sen skulle jag till Julia som jag skrev så jag har inte hunnit!!Men tack för att ni läser hejdå! :* ( På onsdag ska jag boowla och då skriver jag upp resultatet här xD)Med halloween kramar Elsa :D <3

Av Elsa - 28 oktober 2011 16:55

Hejsan svejsan, här har ni en glad tjej,gissa varför?

Jo för att det är höstlov <3

Igår gjorde jag ett inlägg och skulle spara den och så kommer webbsidan kan inte visas mitt upp i allt. -.-

Så det blev inget inlägg igår tyvärr.. :(

Efter skolan idag skulle jag, elin, olivia och matilda gå lite på stan.

Elin och Olivia skulle köpa varsina tröja som det var 75% på på monki.

Sen gick vi till McDonalds och jag tog en mcFlurysmartis, elin köpte en milkshake , matilda köpte cheesbrugare m.m och olvia köpte en glass.

Man kan säga att vi firade höstlovet så, haha nej men jag bara skoja.

När jag kom hem så gjorde vi hål i en pumba, ni vet som man gör på halloween, lixom ögon, näsa och mun och sätter ett ljus i mitten.. xD

Haha en komplicerad förklaring!

Jag hittade i min cd hylla en skiva som man kan kolla på bilder och det var ifrån 2010 med flickor 98/99 i fotbollen då och jag stog i mål, det var skämigt att titta på den .. :\

Haha.

Nu ska jag gå ut och köra guld och silver med Hugo (lillebror).

Men ni får ha ett bra och skönt höstlov.

Hejdå ;* <3

 

Liten höstbild! (y)



Av Elsa - 26 oktober 2011 19:53

Idag har vi haft halloween fest på skolan som jag sa imorse.

Jätte många var utklädda och imorgon tror jag att vi får veta vem som vann, kom två:a och tre:a

första pris;

200 kr i pressentkort på uppis

andra pris;

150 kr i uppis

tredje pris;

100 kr i uppis

:D

På skolan jobbade vi med FLL hela dagen ända tills kvart i två då vi slutade.

Lärarna hade också halloween kläder, jag själv hade på mig:

En svart kläning, sprayade håret (party färg man bara tvättar bort) och djävulshorn och smink ;)

Kommer som sagt bilder sen.

Efter skolan så var jag med Elin

http://eeliiin.blogspot.com/

Vi spelade wii, pratade, ätit glass m.m

Jag fick nyss panik för att jag först inte kunde byta lösenord här eftersom det finns hackare och lösenorden sprids typ skit snabbt här över internet!

och som jag sa imorse så vart ju llt på internet i miniatyr storlek och man såg inte ett smack, men jag har som tur fixat det :D <3


Hejdå nu ska jag gå och duscha och tvätta bort partyfärgen i håret( håret har blivit grått x( hahahahha )

Ha det så bra, <3

 

Av Elsa - 26 oktober 2011 06:37

Godmorgon klev upp ur sängen kl. kvart i 6 för att göra mig i ordning för halloween.

Bild kommer senare typ.. ;)

Nu måste jag gå och äta frukost för att sen ta mig till bussen och åka till skolan.


-.. bara så att ni vet finns det hackare här på bloggplatsen så att byt ditt lösenord genast, om ni inte sett på frmasidan av såhär bloggarna där står det ju tp "nyheter" och där står det ju högst upp :)


______________________-

 Jag råkade göra hela sidan jätte liten så förlåt stavfelen , för man ser inte vad man skriver, och jag får de inte tillbaka till det vanliga.. :((

HJÄLP!

Av Elsa - 24 oktober 2011 21:00

Hejsan svejsan ;D

Idag på FLL timmen kom tidningen folket till oss och skulle göra ett rapotage om projektet vi håller på med.

Efter skolan så åkte jag hem och jag var hemma tio i fem cirka och vi slutade fyra, så det tar ett tag att ta sig fårn stan hem.. hehe ;) <3

och kanske vid halv sex så blev det tacos, det var superdupermegagott :D<3

och efter det tog vi en sväng med Sigge hela familjen och mer än så har jag inte hunnit idag !

Hoppas att ni har haft en bra dag, skriver mer imorgon, då slutar vi iaf tidigare, Yeah <3

Haha hejdå.

Kramar Elsa, tack för att ni läser min blogg! ;*       

Lite bilder som jag har tagit i år, går typ inte att ladda upp bilder eller det går såå segt, så tog några som redan fanns som "uppladdade" bilder, så att det inte blir så tråkigt, nu äre iaf lite bilder ;D


Av Elsa - 22 oktober 2011 16:04

Tjo :D

Idag så kom Theo, Carina och Björn till oss, vi gick en lång sväng i skogen och sen gick hem till oss och fika och de fick äta lunch hos oss, sen skulle det hem för Theo skulle typ sova ;)

Jag har typ suttit vid datorn nu ett tag, börjar bli långtråkit, så säger hejdå, blev ett kort inlägg idag :(

Men idag hade jag 0 besökare, så vad är meningen?..

Hejdå

   kram Elsa

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg ?♥
 Ja :D
 Nja.. :) sådär
 Nej.. :\
 Lite....
 Vet inte ?

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards