elsal

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elsa - 31 augusti 2011 16:12

Hej, dålig uppdatering hare vart, en vecka, ikke bra.. :( Men som jag säger * Jag ska "FÖRSÖKA" att bättra mig *.

:D

Nog om det (;

Idag har vi haft, svenska, engelska, matte och so.. helt okej dag faktiskt (:

Slutade kvart i två och då tog jag bussen hem och här sitter jag nu, håller på med läxan -.-, det är ngt konstigt, jag sökte på google och då stod det "webbsidan kan inte visas" fast internet var på osv, sen sökte jag på bildagboken och det funkade, sen efter det sökte jag på google och annat på "g" igen och då stod det, webbsidan kan inte visas.

Så himla jobbigt, det är en av anledningarna till varför jag inte bloggat, för internet är helt .. åhh, konstigt.


Imorgon slutar vi fyra eller kanske kvart i!?

Jag venne, men iaf efter det skyndar jag mig till bussen och sen åker hem då, efter de ta mellis, byta om o sen sticka på träning, så hinnar nog inte med bloggning då, kanske inte på Lördag heller, eller får se.

För på lördag fyller lillebrorsan Hugo 7 år, grattis till han :D <333

Men Fredag hinnar jag nog blogga :D

aja, nu ska jag fortsätta med läxan. -.-^^

Hahah hare bra, så ses vi nån da.

  Bilden är tagen i lördags (a)


Av Elsa - 24 augusti 2011 15:56

Hei^

Idag i skolan har det vart helt 0kej faktist.

Vi började med npn greijs i klassrummet (upprop kanske det heter?^^ )

Sen sa lärarna till oss att vi sjölva fick treansportera sig själlv till stålfors, för där skulle vi kolla vart bild/Idrott/spanska och slöjd rummen var, sen lunch på rinman och sen so.


Nu ska jag bara vänta på att ngn kommenterar och sen ska jag skjuta i nya målet tror jag (nio manna mål) har vi på vår tomt :D

Kanske lägger in en bild sen. hörs

"hahahha" <3

Av Elsa - 24 augusti 2011 15:51

Hej, nu tycker jag att ni ska ge färslag på vad jag ska skriva om, så att det blir mycket intressantare^^

Kommer fortfarande göra som vanligt, fast ett litet extra inlägg, där ni läsare fär bestämma vad jag ska skriva och så.

<3

Bara att kommentera.

;*

__________________________________________________________________________

Idag efter skolan har jag gjort: Hämtat Sigge (a) som var hos farmor & farfar, sen gick jag hem och klappade honom och tog en macka, hämtade datorn och satte mig ute, och här sitter jag än. :)


i nästa inlägg jag gör snart, får ni höra vad jag/vi gjort i skolan idag (;

Byye

Av Elsa - 23 augusti 2011 15:07

Hejsan, igår var det hela fem st som kikade in på min blogg :D

Hahah..

Idag var det ju skola, här är hela dagen från början till slut;


Jag gick upp kvart i sju, åt frukost gick på toa och sen en extra gång till xd.

Haha, sen klädde jag på mig och gick till bussen som gick 07.47

Sen gick jag och några andra som kom med bussen, till faktoriet då.

Sen väl där när jag skulle hänga av mig skinjackan så satt tröjan jag hade under fats i dragkedjan, snacka om att jag fick panik, både av det det blev kokhett där inne och att lektionen började, så ida följde med mig till en lärare och hon hjälpte mig. :D

Första lektionen pratade lärarna bara och vi fick köra lite lekar, sen en kvarts rast sen typ samma igen. och sen en kvarts rast xd.

Efter det hade vi SO eller, läraren pratade bara om vad vi skulle göra och typ så.

Sen gick hela klassen till rinman (stavning) och åt lunch och det var jätte gott.

Jag, Ida,Julia,Matilda,Elin,Hanna & Matilda tog bussen in till parken badet, alla skulle simma tre längder bröstsim och sen en längd ryggsim, och jag blev godkänd^^.

Efter det skulle man gå och duscha och sen gå/cykla/ åka hem.

Jag gick till Tuna Park för att möta, mamma, pappa och Hugo för Hugo skulle klippa sig, och jag tog en korv med bröd, så att jag skulle klara mig tills efter träningen.

Kl. halv 6 börjar träningen och slutar kl. 7.

<3

det var allt, skriver mer kanske efter träningen, eller om nån stund, vi får se (;

Kramar Elsa ;*

( Olivia var är idag :c, om du ser detta vill jag bara säga: "Krya på dig" <3)


Av Elsa - 22 augusti 2011 17:51

Hejsan! ;*

Idag var det uppropsdag i skolan :] vi fick buss kort, schema och så där.. inget sådär speciellt, det får man ju typ alltid eller har jag fel?

Glass det kanske inte det man alltid får?

Men det fick vi.

Imorgon kl 13.00 ska vi vara/åka till parkenbadet och "simma" det ska väll bli kul... om det iaf är hyfsat väder.

Jag gillar verkligen vatten, både att dricka och simma/ bada i :D


Efter skolan stanna: Jag, Elin, Olivia, Ida, Matilda & Julia på stan i en halv timme kanske. :D

Matilda var den ända som hittade något, hehe.. jag och elin hittade bara "mat" (subway) okej okej, elin lånade en bok.. hehe..

Sen åkte jag och elin bussen hem till mig och där åt vi vår subway macka (a) så gott.

och nu sitter jag här och gör ett inlägg xd.

Skriver väll mer senare.

Kramar Elsa!:*

Av Elsa - 21 augusti 2011 19:54

Hej, här har ni en glad tjej!, kan ni gissa varför?

Jo, för att vi spelade jätte bra idag tjejer och vi vann med hela 6-0 :O <3, jätte bra spelat!!!!!

jag har nyss ätit gröt <3 jag kom hem kl 6 och sen fem minuter senare var jag på gustavsborg igen och kollade på när det vuxna hade match ( h.b.i.f emot ngra xd) och hällby vann med 2 eller 3-0 :D Stefan (tränare) gjorde två mål och uffe (tränare) gjorde 1 mål :D

aja nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. :( kanske kolla på tv/sitta vid datorn/ gå ut?

Vad tycker ni jag ska göra?

( igår hade jag fyra läsare, brukar bara ha en eller två.. D: xd <3)

ville bara säga det, inget intressant sådär för er kanske men......

Imorgon är det skola.. jag har nämt det ett ex antal gånger, men men.

 

 


Av Elsa - 21 augusti 2011 08:37

Tja, hej, hejsan, go'morgon och allt det där.

Vad gör ni då?

Själv gör jag inte så mycket.. <3

Ska köra match idag :D

Jippi, men det kanske jag sa igår va?

Men ändå.

& imorgon börjar skolan :o redan, sommarlovet har gått jätte fort.. :c <3

Men hoppas att det blir bra, alltså med klassen och att man kommer trivas!

Ska gå i klass; 7-F1 :D

aja, jag och mamma kanske ska åka en liten sväng till tuna park, men det är ju senare xd för det har ju inte öppnat nu.


Hejdå hoppas att det inte regnar på oss när vi kör match, som det gjorde igår, och då spöregnade de :c

  de gula är svenska landslaget (fotboll) <33

Heheh.. och det är från gothia cup invigningen.

Av Elsa - 20 augusti 2011 20:04

Hej just nu kollar jag på gäster med gester :D

kuuligt och sen sitter jag med datorn i knät så jag både kan sitta vid datorn och kolla på tv, smart va?, jag är ju tjej så att jag kan ju göra flera saker samtidigt :)


 

sänds på ettan nu!

pussohejleverpastej :)

( rimma det? xd)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg ?♥
 Ja :D
 Nja.. :) sådär
 Nej.. :\
 Lite....
 Vet inte ?

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards