elsal

Alla inlägg under september 2011

Av Elsa - 30 september 2011 15:16

Hej :D

Idag så började vi dagen med bild, vilket jag tycker ä jätte kul c:

Sen så hade vi idrott det tycker jag också ä kul, men inte orientering.. D:

Inte idag iallafall............ !

Vi gick till kronskogen för att möta upp idrott's läraren för att få kartorna osv.

Sen gick jag, wilma och elin, vi skulle bara hitta 3eller4 kontroller, vi hittade bara en tror jag, för att konstigt nog gick vi vilse D: vi skulle vara tillbaka till idritts läraren Johan kl 10 kvart över nått sånt, menn bara för att vi gick vilse kom vi tillbaka vid nästan halv, snacka om att jag fick panik för att spanska lektionen skulle börja tjugo i och sen tar det tio min att gå, så jag kom liiite förtjent. :(

Eller hon kanske var prick?

aja jag vet inte exakt.

Vi hade spanska och minutrana gick sakta, vet inte vrf, men jag ville komma till rinman så fort som möjligt och vi fick sluta fem min tidigare tror jag.

När jag startar mobilen ser jag att Julia och Ida hade ringt och Elin skickat sms, Elin skrev att dem hade börjat gått och då var det bara att börja gå eftersom jag var ensam osv tyckte jag inte att det var så kul D:

När jag kom till bussen så stod det att den skulle komma 06 och när jag kollade på klockan så var den 55, så jag orkade inte vänta så jag började gå!!


Så det har vart en lite stressig dag, för jag hade kanske bara 40 min o ta mig till rinamn o äta och sen på lektion igen, så ja...

Men nu är jag hemma och kan ta det lungt och njuta av fredagen xD<33

   Ha det bra :D

Kram Elsa


Av Elsa - 24 september 2011 19:51

Elsa Vill Ha Från Bik Bok:

   

Elsa Vill Ha Från Ginatricot;

      

Elsa Vill Ha Från Ur&Penn;

     

Hejdå! (:


Av Elsa - 24 september 2011 19:39

GodKväll alla mina bloggläsare (:

(idag har jag bara 2 st, kom igen nu.)

aja iaf så har jag inte gjort så mycket idag faktiskt, tagit det lungt bara :D

Spelat fotboll med grannen, varit till Plantagen och så, varit med familjen.

Nu på kvällen har jag ritat Pac Man + att jag har spelat det också, på spela.se, hahah!

 

Aja

hejdå, skriver mer imorn, hoppas att jag har fler läsare då :\


Av Elsa - 24 september 2011 19:39

GodKväll alla mina bloggläsare (:

(idag har jag bara 2 st, kom igen nu.)

aja iaf så har jag inte gjort så mycket idag faktiskt, tagit det lungt bara :D

Spelat fotboll med grannen, varit till Plantagen och så, varit med familjen.

Nu på kvällen har jag ritat Pac Man + att jag har spelat det också, på spela.se, hahah!

 

Aja

hejdå, skriver mer imorn, hoppas att jag har fler läsare då :\


Av Elsa - 24 september 2011 08:11

Hej/gomorgon.

Jag undrar om ni har något bra förslag på låtar?

Kommer inte på något att lyssna på^^

  Hejsvejsålänge!

Av Elsa - 23 september 2011 20:52

Jao, vad tycks om min nya header?

alltså, det vart konstigt när jag skulle göra en bild till så jag gjort "fritt", hehe.

Lite "splatter som det hette, i olika fäger och sen skriva,!

____________________________________________________________________

På Söndag fyller mamma :D <33

Vi ska fira henne med pressenter, kladdkaka, kakor, gäster m.m :D

Ha en bra och fin kväll, och sov så sött :D

xd

Av Elsa - 23 september 2011 17:51

Som rubriken säger. =D

Idag så har vi varit på stålfors typ hela dagen, vi hade bild, idrott och sen B-språk (spanska)

Sen "skolans val" med Erik och Silver,

Och sen gick jag, wilma och matilda till godisland och köpte godis, efter det gick vi till elin och olivia som stod och väntade på bussen vid bibloteket.

Fast wilma, hon stanna kvar, för hon hade typ inte hunnit,

Jag åkte med bussen till farmor och farfar en stund och skulle egntligen gått ut med Sigge, men det hann farfar göra innan jag kom xd


Nu, eller snart ska vi gå bort och äta :D

Min blogg har "stått" still ett tag nu, kanske tre dagar, men läxorna bara kommer och kommer, vi som inte skulle få läxor har halt plötsligt läxa i ;

Matte

No

So

Idrott ;o tro den som vill

Engelska

Spanska

och sen tror jag inte att det var nge mer??

aja, iaf hårt med pluggande!!

Så ja, tyvärr går bloggen efter allt detta tråkigt, önskade att det vore tvärtom..


Av Elsa - 19 september 2011 19:48

hejsan :D

Jag har inte uppdaterat på en eller kanske två dagar.. hehe *pinsam stund....*

Haha skoja.

Men men blir fast vid detta spel, spela det en eller två ggr och då blir du säkert helt fast--->

http://www.spela.se/spel_/Bubble_Shooter.html

Alltså Bubble Shooter.

Vissa kanske hare på sina mobiler, men jag, ja spelar det på min dator på spela.se

xD


Just nu sitter jág fast limmad vid det spelet och har kommit så jag har fått 37520 poäng.

Haha sen bloggar jag med.


Orka prata om skolan föresten.. :(

Men en sak kan jag säga; Jag fick 13/14 poäng på läxförhöret i" Espana" alltså spanska.

Nu ska jag spela vidare på mina 37520 p ;)

Haha hejdå hare bra! // iElsa!

Tjao amigos.

Hasta lauego (stav)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg ?♥
 Ja :D
 Nja.. :) sådär
 Nej.. :\
 Lite....
 Vet inte ?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards